핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


قلب مهربون سوجویی....پارت2

خب یادتونه گفتم سوجوا به دیدن یک پسرنابینا؟خب این دفه دانلود کلیپشوبراتون گذاشتم....خیلی قشنگه...

اولش همشون منتظرن تا پسره بیاد بعدش وقتی میاد ایون هیوکو لیتوک بدوبدو میکنن به طرفش....بعددونگهه بغلش میکنه وقتی لیتوک بغلش میکنه میگه سلام علیکم....اخه پسره مسلمونه....بعدش تااخربرنامه لیتوک کنارشه واقعا قشنگه...

دیگه نمیگم تا دانلودکنید....

لینک دانلود: hotfile.com/dl/130247398/af202f8/-110917_Super_Juniors_Love_Request-_-_YouTube.flv.html



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت21:00---30 شهريور 1390
وای دیدمش خیلی قشنگ بود لیتوک چه باحال گفت سلام علیکم
میسییییییییییی


MAHSA
ساعت20:49---30 شهريور 1390
مرسیییییییییی دارم دان میکنم
واقعا میگه سلام علیکم
چه شودایول به همشون


sahar
ساعت23:14---29 شهريور 1390
سلام گلم
من دانلود کردم ولی اصلا دانلود نمیشه اگه هم بشه نمیاره باید چیکار کنم


Reyhaneh E.L.F
ساعت19:03---29 شهريور 1390
یادش بخیر... اون زمان که من وبمو زدم وب سوجویی خیلی نبود الان راه میری و وب سوجویی میاد زیر پات ایول به سوجو و تمام ای ال افا
راستی فریبا جووون دارم دانلودش میکنم! مرسی


Lee Liza
ساعت14:46---29 شهريور 1390
انیو!

وب تو هم عالیه اما چرا یوتیوب!

ویدیوشو خودت از یه جا دیگه آپلود میکردی!

لینک شدی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:superjunior, | موضوع: <-PostCategory-> |